Zakupy w naszym sklepie internetowym są proste i bezpieczne
Nawet jeśli nigdy wcześniej nie składałeś zamówienia na stronach internetowych, ta instrukcja w kilka kroków zaprowadzi Cię do celu.
Jeśli nie możesz znaleźć jakiejś informacji lub masz jakieś pytanie skontaktuj się z nami:
kom. 600 900 563
tel. 22 490 45 06
Nasi handlowcy fachowo doradzą oraz wyjaśnią wszystkie Twoje wątpliwości.
1. Jak znaleźć szukany produkt?
Wybrane artykuły można kupić u nas łatwo i szybko. Pełna oferta pojawi się na stronie w momencie dokonania przez Państwa wyboru interesującej kategorii towarów. Wyboru takiego dokonuje się w oknie 'Kategorie'. Najprościej jednak skorzystać z wyszukiwarki. Wystarczy wpisać nazwę interesującego Państwa produktu do wyszukiwarki umieszczonej w lewej górnej części ekranu. Po zaakceptowaniu przyciskiem 'szukaj' pojawi się cała dostępna w sklepie oferta, zgodnie z zadanymi przez Państwa parametrami wyszukiwania. Teraz można już wybrać żądany towar, określić rozmiar i kolor z listy znajdującej się przy opisie, a następnie należy nacisnąć guzik „dodaj do koszyka”.
2. Jak skompletować zamówienie?
Zakupów dokonujemy umieszczając produkt/produkty, które chcą Państwo zakupić w koszyku, po przez zatwierdzenie wyboru przyciskiem ‘DO KOSZYKA’.
Zawartość koszyka można sprawdzić w zakładce ‘Koszyk’, umieszczonej w prawej górnej części strony. Oczywiście w każdej chwili macie Państwo możliwość powrotu do robienia zakupów przyciskiem ‘KONTYNUUJ ZAKUPY’.
Po dokonaniu wyboru adresu, na który ma zostać wysłana przesyłka z zakupami, sposobu jej wysłania oraz formy zapłaty, zostanie Państwu przedstawione potwierdzenie zamówienia, zawierające zestawienie wszystkich zakupionych produktów oraz wartość zamówienia i sposób dostarczenia przesyłki. Teraz wystarczy już tylko potwierdzić zamówienie za pomocą przycisku ‘Potwierdź Zamówienie’.
3. Jak mogę zapłacić za zakupy?
Oferujemy różne formy płatności:
- przelewem na konto (płatności elektroniczne),
- przy odbiorze (za pobraniem),
- kartą płatniczą,
Wybierając płatność przy odbiorze, pieniądze odbierze kurier dostarczający towar. O wysyłce i przewidywanym terminie dostawy informujemy e-mailem.
W przypadku płatności przelewem lub kartą płatniczą - przesyłkę wyślemy gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Po odnotowaniu wpłaty informujemy e-mailem o wysyłce i przewidywanym terminie dostawy.
4. Jak długo muszę czekać na przesyłkę?
Dostawy realizujemy do 48h, a w nielicznych przypadkach do 7dni
Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.
Czas realizacji z reguły nie przekracza 7dni. Obowiązuje jednak zasada, że zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 1300, w soboty oraz w niedziele i święta, przyjmowane są do realizacji od godz. 900 następnego dnia pracy. W przypadku jeżeli czas realizacji jest dłuższy niż 7 dni - zawsze informujemy o tym Klienta.
W przypadku zamawiania odzieży z haftem lub taśmy samoprzylepnej z nadrukiem - czas realizacji wynosi do 10 dni roboczych.
Czas dostawy przesyłką Kurierska to 24 godziny w dni robocze.
O wysyłce towaru zawsze informujemy poprzez e-mail. Towar wysłany dostarcza firma spedycyjna na drugi dzień roboczy w godz. 9-17.
W przypadku nieodebrania przesyłki w pierwszym terminie, firma spedycyjna może naliczyć ponownie koszty dostawy, za dostarczenie paczki w następnym terminie.
5. Ile kosztuje przesyłka?
Koszty dostarczenia przesyłki zależą od tego jaką formę przesyłki oraz jaki sposób zapłaty wybrano dla danej przesyłki.
WARUNKI DOSTAWY
|
KOSZT DOSTAWY
cena netto
|
Przesyłka do 30kg
(płatność przelewem lub przedpłatą)
|
20,00 zł
|
Przesyłka do 30kg
(płatność za pobraniem)
|
23,00 zł
|
Odbiór osobisty ze sklepu w Warszawie
|
0,00 zł
|
6. Jak zgłosić reklamację przesyłki?
Podstawą zgłoszenia reklamacji otrzymanej przesyłki jest rzetelne i zgodne ze stanem faktycznym spisanie protokołu szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę, w szczególności dotyczy to paczek z oznaczeniami UWAGA SZKŁO, NIE RZUCAĆ itp. (szczegóły w Regulaminie).
W chwili odbioru towaru od kuriera i w jego obecności Zamawiający powinien sprawdzić i przeliczyć zawartość przesyłki.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku w towarze należy z kurierem w momencie odbioru towaru sporządzić protokół braków i uszkodzeń i niezwłocznie powiadomić o tym zdarzeniu Sprzedającego, a także dostarczyć mu fotografie uszkodzeń lub braków z podaną datą i godziną ich wykonania. W przypadku niesporządzenia takiego protokołu lub spisania go później niż w momencie odbioru towaru, a także w razie braku dostarczenia wspomnianych fotografii, na Zamawiającym ciąży obowiązek wykazania, że braki lub uszkodzenia powstały podczas transportu lub przed jego wykonaniem.